Συχνές ερωτήσεις
Πού είναι το πακέτο μου;
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το πακέτο σας στη διεύθυνση: https://expedico.eu/tracking?και να εισαγάγετε τον αριθμό παρακολούθησης (, τον οποίο θα λάβετε μέσω email όταν αρχίσουμε να ετοιμάζουμε το πακέτο για εσάς.
Μπορώ να ανακατευθύνω ένα πακέτο;
Φυσικά. Εάν θέλετε να ανακατευθύνετε το πακέτο σας, περιμένετε μήνυμα από την Γενικη Ταχυδρομική σχετικά με την παράδοση, το οποίο περιλαμβάνει επίσης οδηγίες για την ανακατεύθυνση του πακέτου.
Πώς μπορώ να αλλάξω σε μεγαλύτερο/μικρότερο μεγεθος;
Μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν με δύο τρόπους:
Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα ανταλλαγής προϊόντων και επισυνάψτε την στο πακέτο που επιστρέφετε (μην ξεχάσετε να γράψετε το νέο επιθυμητό μεγεθος Αυτή η διαδικασία είναι μεγαλύτερη καθώς πρέπει να περιμένουμε μέχρι να λάβουμε πίσω το προϊόν, να το ελέγξουμε και μετά να σας στείλουμε ένα νέο. Reclamations (maneks.eu)Ένας πιο γρήγορος τρόπος είναι να επιστρέψετε το ανεπιθύμητο προϊόν σε εμάς και να παραγγείλετε ένα νέο ταυτόχρονα. Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής χρημάτων και ακολουθήστε τις οδηγίες: που θα βρείτε εδω Reclamations (maneks.eu) Παρακαλούμε επισυνάψτε τη φόρμα στο δέμα που επιστρέφετε και στη συνέχεια, μόλις το πακέτο φτάσει σε εμάς και επιθεωρηθεί, θα επιστρέψουμε το ποσό στον λογαριασμό σας. Το προϊόν πρέπει να είναι συσκευασμένο στην αρχική συσκευασία και αχρησιμοποίητο.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής χρημάτων και ακολουθήστε τις οδηγίες Reclamations (maneks.eu): Παρακαλούμε επισυνάψτε τη φόρμα στο δέμα που επιστρέφετε και στη συνέχεια, μόλις το πακέτο φτάσει σε εμάς και επιθεωρηθεί, θα επιστρέψουμε την τιμή αγοράς στον λογαριασμό σας. Το προϊόν πρέπει να είναι συσκευασμένο στην αρχική συσκευασία και αχρησιμοποίητο.
Δεν επιστρέφουμε χρήματα μέσω ταχυδρομικών παραγγελιών. Είναι απαραίτητο να γράψετε τα ΑΚΡΙΒΗ στοιχεία στη φόρμα, όπως υποβλήθηκαν κατά την παραγγελία, διαφορετικά το σύστημα δεν θα αποδεχτεί τη φόρμα σας.
Ποιος πληρώνει τα ταχυδρομικά τέλη επιστροφής;
Το κόστος πληρωμής του δέματος προς επιστροφή επιβαρύνει τον αποστολέα. Δέματα με αντικαταβολή δεν γίνονται δεκτά και επιστρέφονται αυτόματα στον αποστολέα.
Τι να κάνετε εάν το προϊόν δεν λειτουργεί ή είναι κατεστραμμένο;
Λυπούμαστε ειλικρινά εάν λάβατε ένα κατεστραμμένο ή μη λειτουργικό προϊόν. Φυσικά, θα σας αντικαταστήσουμε το προϊόν , αρκεί να το αποδείξετε με φωτογραφία ή βίντεο. Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα αντικατάστασης προϊόντος Reclamations (maneks.eu)ή γράψτε μας στο [email protected] και επισυνάψτε μια εικόνα ή ένα βίντεο του κατεστραμμένου προϊόντος και επιλέξτε το προϊόν είναι κατεστραμμένο, αλλά το μη λειτουργικό (ή κατεστραμμένο) προϊόν δεν χρειάζεται να επιστραφεί σε εμάς. Μόλις λάβουμε τη συμπληρωμένη ηλεκτρονική φόρμα, θα σας στείλουμε ενα νέο.
Δεν έλαβα τα πάντα – Λείπουν αντικείμενα στη συσκευασία
Γράψτε μας [email protected] και επισυνάψτε στο μήνυμα μια εικόνα της συσκευασίας (με εμφανή ετικέτα στη συσκευασία) με το περιεχόμενο (προϊόντα που λάβατε) και αν κάναμε λάθος στη συσκευασία και σας στείλαμε ένα ημιτελές πακέτο, φυσικά θα σας στείλουμε το υπόλοιπο μέρος της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό.
Έλαβα λάθος προϊόν
Γράψτε μας στο [email protected] και επισυνάψτε στο μήνυμα μια εικόνα της συσκευασίας (με εμφανή ετικέτα στη συσκευασία) με το περιεχόμενο (προϊόν που λάβαμε) και αν κάναμε λάθος στη συσκευασία και σας στείλαμε το λάθος προϊόν, θα διορθώσουμε το σφάλμα το συντομότερο δυνατό και θα στείλουμε το παραγγελθέν προϊόν.
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Επιλέξτε την ποσότητα των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε κάνοντας κλικ στο 1 τεμάχιο, 2 τεμάχια ή 3 τεμάχια. Κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι, το προϊόν θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό σας καλάθι. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αλλάξετε την ποσότητα των προϊόντων στο καλάθι. Κάνοντας κλικ στο κουμπί Συνέχεια στο ταμείο, θα φτάσετε στο τέλος της αγοράς. Στο τέλος της αγοράς, είναι απαραίτητο να εισαγάγετε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία για την παράδοση, να επιλέξετε τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής και να επιβεβαιώσετε την αγορά κάνοντας κλικ στο κουμπί Υποβολή παραγγελίας. Εάν η παραγγελία υποβληθεί με επιτυχία, θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση σχετικά με την επιτυχώς υποβληθείσα παραγγελία με μια περίληψη των παραγγελθέντων προϊόντων και των στοιχείων σας. Θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στο email σας. Μερικές φορές τα μηνύματά μας στα προωθητικά ή ανεπιθύμητα μηνυμάτα, οπότε μην ξεχάσετε να ελέγξετε και εκεί. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για την παραγγελία, είμαστε διαθέσιμοι στη διεύθυνση [email protected] . Για μια επιτυχημένη παραγγελία χρειαζόμαστε: -όνομα και επίθετο -πλήρη διεύθυνση -τηλέφωνο -διεύθυνση email -όνομα και ποσότητα του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία σας θα γίνει με αντικαταβολή.
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
Φυσικά. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε: αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα ή PayPal. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την παραγγελία σαςα, γράψτε μας στο [email protected] και θα κάνουμε την παραγγελία για εσάς. Για μια επιτυχημένη παραγγελία χρειαζόμαστε: -όνομα και επίθετο -πλήρη διεύθυνση -τηλέφωνο -διεύθυνση email -όνομα και ποσότητα του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία σας θα γίνει με αντικαταβολή.