Εάν ο Πελάτης λάβει ένα προϊόν που υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, είναι απαραίτητο να αναφερθεί το πρόβλημα εντός 48 ωρών από την παράδοση.
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected], ο πελάτης πρέπει να στείλει:
Φωτογραφία της συσκευασίας (όπου φαίνεται η ετικέτα)
Φωτογραφία του προϊόντος που δείχνει ξεκάθαρα το σημείο της ζημιάς ή την ασυμφωνία με την παραγγελία.
Θα εξετάσουμε το αίτημα με προτεραιότητα και θα δώσουμε λύση (δωρεάν αντικατάσταση). Οι καθυστερημένες αξιώσεις θα αντιμετωπιστούν ως κανονική διαμαρτυρία για το προϊόν.
ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή, χωρίς να χρειάζεται να δηλώσει λόγο. Μπορεί να επιλέξει:
Αντικατάσταση
Επιστροφή χρημάτων
Εντός της προθεσμίας των 14 ημερών, ο πελάτης πρέπει να στείλει email στο [email protected] και θα λάβει οδηγίες για τη διαδικασία. Θα του σταλεί μια ηλεκτρονική φόρμα που πρέπει να συμπληρώσει για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ
Ο πελάτης στέλνει email στο [email protected] με αίτημα διαμαρτυρίας.
Απαντάμε γρήγορα με οδηγίες και στέλνουμε τη σύνδεσμο για την ηλεκτρονική φόρμα.
Ο πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα και την υποβάλλει. Λαμβάνει ένα PDF με τα στοιχεία του.
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, πρέπει να συμπεριλάβει το εκτυπωμένο PDF ή να γράψει τον αριθμό παραγγελίας σε χαρτί και να το βάλει μέσα στη συσκευασία.
Αν το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή μη λειτουργικό, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει “ΝΑΙ” στην ερώτηση “Είναι το προϊόν κατεστραμμένο;” και να επισυνάψει φωτογραφία/βίντεο. Σε αυτή την περίπτωση, δεν χρειάζεται να επιστρέψει το προϊόν.
Για επιστροφή, ο πελάτης έχει 14 ημέρες από την υποβολή της φόρμας για να στείλει το πακέτο στη διεύθυνση: Maneks plus d.o.o., Perovo 27, 1241 Kamnik.
Το κόστος αποστολής βαρύνει τον αποστολέα.
Δεν γίνονται δεκτές αποστολές με αντικαταβολή.
Εντός 14 ημερών από την παραλαβή του πακέτου ή των αποδεικτικών στοιχείων, θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Δεν γίνεται επιστροφή σε προϊόντα που:
Είναι υγιεινής φύσης (π.χ. ανοιγμένα καλλυντικά).
Έχουν ειδική συσκευασία (δώρου ή οικολογική), από τη στιγμή που συσκευάζονται.
Σε περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης μπορεί να λάβει μειωμένη επιστροφή χρημάτων λόγω αλλαγής στην κατάσταση του προϊόντος.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης.
Η πληρωμή γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώθηκε η παραγγελία.
Η εταιρεία μπορεί να κρατήσει την επιστροφή μέχρι να παραλάβει το προϊόν ή να λάβει απόδειξη αποστολής.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε αρχική συσκευασία και χωρίς ζημιές.
Αποφύγετε να αφαιρέσετε προστατευτικές μεμβράνες ή να κάνετε δοκιμές που αλλοιώνουν το προϊόν.
Αν υπάρχουν ζημιές, ο πελάτης μπορεί να χρεωθεί μέχρι και το πλήρες κόστος του προϊόντος.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
Για ηλεκτρονικές συσκευές, ισχύει εγγύηση 12 μηνών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
Φυσικές ζημιές.
Φθορά λόγω χρήσης.
Προβλήματα από λανθασμένη χρήση.
Διαδικασία:
Ο πελάτης πρέπει να συμπεριλάβει φωτογραφίες/βίντεο που δείχνουν το πρόβλημα.
Εάν χρειαστεί, θα ζητηθεί η επιστροφή του προϊόντος για έλεγχο.
Εάν εγκριθεί, παρέχεται αντικατάσταση ή επισκευή. Αν η επισκευή διαρκέσει πάνω από 45 ημέρες, γίνεται επιστροφή χρημάτων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική συσκευασία με όλα τα εξαρτήματα. Διαφορετικά, η αίτηση μπορεί να απορριφθεί.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η εταιρεία δέχεται μόνο προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ιστότοπού μας. Οποιαδήποτε άλλη αποστολή θα επιστραφεί στον αποστολέα με δικά του έξοδα.