Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Απόδοση σε Ελληνική Γλώσσα

ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Εάν ο Πελάτης λάβει ένα προϊόν που υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, είναι απαραίτητο να αναφερθεί το πρόβλημα εντός 48 ωρών από την παράδοση.

Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected], ο πελάτης πρέπει να στείλει:

Θα εξετάσουμε το αίτημα με προτεραιότητα και θα δώσουμε λύση (δωρεάν αντικατάσταση). Οι καθυστερημένες αξιώσεις θα αντιμετωπιστούν ως κανονική διαμαρτυρία για το προϊόν.


ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή, χωρίς να χρειάζεται να δηλώσει λόγο. Μπορεί να επιλέξει:

Εντός της προθεσμίας των 14 ημερών, ο πελάτης πρέπει να στείλει email στο [email protected] και θα λάβει οδηγίες για τη διαδικασία. Θα του σταλεί μια ηλεκτρονική φόρμα που πρέπει να συμπληρώσει για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ

  1. Ο πελάτης στέλνει email στο [email protected] με αίτημα διαμαρτυρίας.
  2. Απαντάμε γρήγορα με οδηγίες και στέλνουμε τη σύνδεσμο για την ηλεκτρονική φόρμα.
  3. Ο πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα και την υποβάλλει. Λαμβάνει ένα PDF με τα στοιχεία του.
  4. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, πρέπει να συμπεριλάβει το εκτυπωμένο PDF ή να γράψει τον αριθμό παραγγελίας σε χαρτί και να το βάλει μέσα στη συσκευασία.
  5. Αν το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή μη λειτουργικό, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει “ΝΑΙ” στην ερώτηση “Είναι το προϊόν κατεστραμμένο;” και να επισυνάψει φωτογραφία/βίντεο. Σε αυτή την περίπτωση, δεν χρειάζεται να επιστρέψει το προϊόν.
  6. Για επιστροφή, ο πελάτης έχει 14 ημέρες από την υποβολή της φόρμας για να στείλει το πακέτο στη διεύθυνση:
    Maneks plus d.o.o., Perovo 27, 1241 Kamnik.
  1. Εντός 14 ημερών από την παραλαβή του πακέτου ή των αποδεικτικών στοιχείων, θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

Δεν γίνεται επιστροφή σε προϊόντα που:


ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ:


ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Για ηλεκτρονικές συσκευές, ισχύει εγγύηση 12 μηνών από την ημερομηνία παραλαβής.

Η εγγύηση δεν καλύπτει:

Διαδικασία:

  1. Ο πελάτης πρέπει να συμπεριλάβει φωτογραφίες/βίντεο που δείχνουν το πρόβλημα.
  2. Εάν χρειαστεί, θα ζητηθεί η επιστροφή του προϊόντος για έλεγχο.
  3. Εάν εγκριθεί, παρέχεται αντικατάσταση ή επισκευή. Αν η επισκευή διαρκέσει πάνω από 45 ημέρες, γίνεται επιστροφή χρημάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική συσκευασία με όλα τα εξαρτήματα. Διαφορετικά, η αίτηση μπορεί να απορριφθεί.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η εταιρεία δέχεται μόνο προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ιστότοπού μας. Οποιαδήποτε άλλη αποστολή θα επιστραφεί στον αποστολέα με δικά του έξοδα.